The Maryland company that claimed Al Gore’s San Francisco-based Current TV was violating its trademark by using the name “current” dropped its lawsuit Monday (July 17), the New York Sun reports. Court papers suggest a settlement and indicate each side will bear its own costs, the Sun said. No information was given on whether any money changed hands. Howver, in March a magistrate ordered gore to give a deposition in the case, despite objections from his lawyers, who said the request amounted to harassment.

SF Press Club News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>