The federal court overseeing a lawsuit challenging California’s same-sex marriage ban said today that a ruling was mistakenly posted on the court’s website denying a request for closing trial arguments to be broadcast on television and streamed on the Internet, according to AP.

A clerk for Chief U.S. District Judge Vaughn Walker in San Francisco told lawyers representing several media outlets that no decision had yet been made and indicated that a court official earlier Tuesday had mistakenly posted what appeared to be a ruling on the matter.

Bay Area Media News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>